marți, 28 mai 2013

23.p111 Daniel cap4, v34a (37) - 4, v34b (37) PT21v







23.p111 Daniel cap4, v34a (37) - 4, v34b (37) PT21v




34κα π συντελείᾳ τν πτ τν χρνος μου τς πολυτρσεως λθε κα α μαρται μου κα α γνοια μου πληρθησαν ναντον το θεο το ορανο κα δεθην περ τν γνοιν μου το θεο τν θεν το μεγλου κα δο γγελος ες κλεσ με κ το ορανο λγων ναβουχοδονοσορ δολευσον τ θε το ορανο τ γίῳ κα δς δξαν τ ψστ τ βασλειον το θνους σο σοι ποδδοται

34După trecerea vremii sorocite, eu, Nebucadneţar, am ridicat ochii spre cer, şi mi -a venit iarăși mintea la loc. Am binecuvântat pe Cel Prea Înalt, am lăudat şi slăvit pe Cel ce trăiește vecinic, Acela a cărui stăpânire este vecinică, şi a cărui împărăție dăinuiește din neam în neam.
35(34b)Toți locuitorii pământului sunt o nimica înaintea Lui; El face ce vrea cu oastea cerurilor și cu locuitorii pământului, şi nimeni nu poate să stea împotriva mâniei Lui, nici să -I zică:,, Ce faci?``


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu